Water drops

Fotograf: Jessica Olsson (jag)
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: 18-55mm VR
Lins: Macro
 
Dagen började med värme och sol här på Österlen. Strålande dag. Men precis efter lunch kom regnet. Ösregn. Fast om sommaren är det mysigt med ösregn om det inte blåser. För ungefär en timme sedan sluta det regna, så jag tog kameran och gick ut i trädgården och fotade lite macro. Vattendroppar ♥
 
Just nu sitter jag och hjälper kusinbarnet med lite korsord. Hon håller på att lära sig skriva, sååå duktig :')

Kommentarer
Postat av: l i l l t h i l d a ♥

sv: härligt att det är bra med dig, här är allt bra, sitter dock på en buss och börjar bli riktigt åksjuk xD

asia straight är ett balsam som du har i i fuktigt hår, tvättas inte ur. sedan så fönar du det rakt, blev jätterakt och fint för mig, ser liksom inte fakerakt ut! :)

Svar: vad härligt, förutom att du blir åksjuk ;) hehe
nämen vad coolt, det har jag aldrig hört talas om. ser det naturligt rakt ut? hur pass självlockigt hår har du då? :)
Jessica None

2012-07-01 @ 13:06:32
URL: http://lillthilda.se
Postat av: Therese

Hej! Om du är intresserad av foto; både vardagsbilder och genomtänkt fotografering tycker jag du ska kika in på min blogg! :D Är ganska ny på det här med bloggande, men kanske kan jag inspirera dig på något sätt? Kram!

2012-07-10 @ 22:29:50
URL: http://www.seized.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0