Tisdag 19 juni

Har varit en hektisk dag. Blev väckt av syrran vid 6 imorse för att ta en PW, blev tyvärr bara inte så högt tempo, för det känndes som om hela kroppen fortfarande sov -.-
Frukost. Lämna syrran vid tåget. Fix. Sedan bar det av mot Marsvinsholms slott. Be mig inte ens förklara vad det var där... HAHA. Kan iaf nämna att jag åkte dit för att se min pappa få 1:a pris för fjorårets skörd. Bönder...

Efter lunchen körde jag hem. Promenad med hunden. Körde till ystad. Gick på stan med syrran. Shoppade en del nödvändigheter, lovar att visa imorgon om jag får tid och ork. Efter stan bar det av till Sandskogen för att jogga 5km. Så j*vla härligt. Blev lite pause med promenad. Men tog ändå rundan på 38min, REKORD för oss. När jag gick gymnasiet brukade vi springa den rundan på idrotten, men då hade jag verkligen ingen kondis och gick nästan hela. Stort framsteg för mig! GO FOR IT !

Resten av kvällen har det blivit lite slapp med syrran vid datorn, och nu ska jag hoppa boms i säng så jag orkar upp i tid imorgon. Blir HLR-utbildning mellan 9-11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0